5 клас

виховна робота

1.   Прочитати  оповідання  і  письмово  дати  відповіді  на  запитання.

 

Текст-розповідь. Оповідання « Допомога мамі».

1.Батькам обов’язково потрібно допомагати, адже всі ми – члени однієї сім’ї, і кожен з нас повинен вносити свій внесок у її добробут.

  1. А мама — це людина, яка робить для сім’ї більше всіх.

3.Моя мама багато працює, щоб мати можливість купувати мені гарний одяг, їздити влітку на відпочинок і оплачувати секції, в яких я займаюся.

  1. Тому їй потрібна допомога по дому. Звичайно, мама намагається сама готувати для нас їжу, тому що у неї це виходить значно краще, ніж у кого-небудь з нашої родини.

5.Але іноді вона не встигає приготувати вечерю. І тоді до неї на допомогу приходжу я з сестрою.

  1. Я вже вмію готувати : смажену картоплю, макарони по-флотськи і курячий суп. Вони в мене виходять досить стерпно. Мама завжди радіє, якщо вечерю до її приходу вже готовий.

7.Ще після школи ми завжди миємо посуд і намагаємося підтримувати чистоту в будинку: ми підмітаємо і розкладаємо речі по місцях. Мені подобається допомагати мамі, адже вона робить так багато для нас.

8.Моя мама найкраща, я з задоволенням їй допомагаю, тому що мені хочеться зробити її життя легше, щоб у неї залишалося більше часу на нас з сестрою. Коли всі домашні справи зроблені, ми дивимося який-небудь фільм, спілкуємося або граємо разом.

Питання.

1.Як називається оповідання ?

2.Чому потрібно допомагати батькам ?

3.Чому мама працює?

4.Коли радіє мама ?

  1. Що діти робили після школи ?

6.Чому діти допомагали мамі ?

Закінчити речення. Я допомагаю мамі………

 Наприклад : Я допомагаю мамі прибирати.

  1. Я допомагаю мамі……… 2. Я допомагаю мамі………
  2. Я допомагаю мамі……… 4. Я допомагаю мамі………
  3. Я допомагаю мамі……… 6. Я допомагаю мамі……

 

2.   Замалювати  в  зошиті  кросворд по клітинках.

Розгадати  кросворд  і  записати  розгадані  слова  у  кросворд.  

кросфорд » Школа».

1.Необхідний предмет для учня

2.Предмет, яким користуються біля дошки

3.Вхід у клас

4.Навчальний предмет на парті учня

5.Назва процесу, що відбувається протягом року

6.Найважливіша особа школи

7.Місце, куди учні не люблять ходити

8.Висловлення власних думок однією особою вголос

9.Місце інтер’єру, на якому знаходиться дошка

10.Розмова між вчителем та учнем

11.Навчальний заклад

12.Предмет для вчителя

13.Тривалість кожного заняття у школі

14.Приміщення навчального закладу

15.Сукупність літер, які розташовані в усталеному порядку

16.Постійне місце учня в класі

рисунок - кросворд для виховної роботи для 6-го класу
виховна робота, Савяк В.М. для 5,6-го класу

27.04.20 — 30.04.20

Для  отримання завдання  натиснути  (тут)

04.05.20 — 08.05.20

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

 

12.05.20 — 15.05.20

 

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

Історія України

1. В інтернеті знайти відповіді на запитання. 2. Знайдені відповіді записати в зошиті. (Якщо немає зошита, тоді відповіді записати на окремому листі. На листу написати прізвище, ім'я та клас.)

Тема  5 — 6

для  отримання  теми  натиснути  (тут)

 

Тема  7 — 8

для  отримання  теми  натиснути  (тут)

українська  мова

 

Тема 1

Правило:

Звертанням називають слово або словосполучення слів, що називає того, до кого звертаються.

— звертання може стояти:

— на початку речення: Мамо, чого зажурились?

— всередині:  Розкажи мені, мамо, казку.

— в кінці: Заспівай мені, мамо!

Звертання бувають :

-непоширені: Подай, брате, руку!

-поширені: Спасибі, мій брате, за твій привіт!

 

ЗАВДАННЯ:

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Визначте звертання поширені та непоширені
1. Я зараз прийду на твою пісню брате.

  1. Заходьте щасливі господарі в хату.
  2. Люди сідайте будь ласка за стіл Великодній.
  3. Я знаю юначе що серце козаче тобі від природи дано.
  4. 5. Спасибі предки за духовний спадок.

ЗАВДАННЯ.  ПІДКРЕСЛИТИ ЗВЕРТАННЯ:

  1. Моя Україно! Як я тебе любив! 2. Україно, я для тебе на світі живу! 3. Живи, Україно, живи для сили і краси. 4. Ти у світі одна, Батьківщино моя.

ЗАВДАННЯ:

Випишіть у І стовпчик непоширені звертання, а в ІІ – поширені. Ясні зорі, тихі води – то земля твоя, мій сину. Мир і любов, Україно, неси, сяй для планети, як сонце краси. Біла хата, писанка яскрава! Хто тебе таку намалював? Стара, похила батьківсьска хатино, завжди для тебе я – мала дитина. Чом ти, березо, така журлива? Здрастуй, сонце, і здрастуй, вітре! Здрастуй, свіжосте нив!

Тема 2.

Правило

Вставними називаються слова чи сполучення слів, що виражають ставлення мовця до висловлювання. Вставні слова не додають нічого нового до змісту, а лише  оцінюють, уточнюють основне повідомлення. На письмі вставні слова чи словосполучення виділяємо комами.

Групи вставних слів:

  

  1. Виражають упевненість, невпевненість, сумнів:безумовно, безперечно, без сумніву, певна річ, правда, здається, видно, мабуть, може, очевидно, може бути, либонь, а може, правду кажучи, щоправда, сподіваюся, певно, напевно.

  

  1. Виражають задоволення, незадоволення, радість, жаль, здивування: на щастя, на диво, слава Богу, на жаль, як на зло, на сором, чого доброго, як навмисне, як на біду, дивна річ.

  

  1. Указують на джерело повідомлення:по — моєму, по — твоєму, кажуть, як кажуть, мовляв, на мою думку, бачу, по — вашому, як відомо, на думку…, за словами…
  1. Указують на зв’язок думок, послідовність викладу:по — перше, по — друге, нарешті, до речі, між іншим, крім того, навпаки, отже, наприклад, інакше кажучи, таким чином, значить, виходить, однак, проте.

  

  1. Привертають увагу співрозмовника:чуєте, бачиш, уяви собі, зверніть увагу, майте на увазі, між нами кажучи, зрозумійте, даруйте.

  

  1. Слова ввічливості:пробачте, будь ласка, дозвольте, вибачте, прошу пробачення.

Завдвння:

         Прочитайте . Знайдіть речення зі вставними  словами

  1. Напевно, день і ніч дивився б кіно.
  2. Минуло, по суті, зовсім небагато часу, і людина здобула крила, піднялася в повітря, перетнула океани.
  3. Відомо, що розвитку творчих здібностей, безумовно, сприяють різні умови.
  4. І ти завжди, я сподіваюсь, будеш чесною людиною, якій можна довірити найважливішу таємницю.
  5. Ти, мабуть, у світі нічого не боїшся.
  6. Ф якщо він хизується, що йому, мовляв, байдуже, то кривить душею, маскує невгасимий внутрішній біль.
  7. Художня кінематографія існує, як відомо, на базі літератури, кінодраматургії, отже, висока якість фільмів обумовлюється передусім творчою повноцінністю сценаріїв.
  8. Пісня, здавалося, бриніла вже в ньому.
  9. Кажуть, дні на полі — хліб у коморі.

Тема 3

5 клас 6.04 – 10.04

 

Українська мова

Тема: Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

Правило: (прочитати, зрозуміти)

За будовою речення бувають прості та складні. Просте речення має одну граматичну основу. Наприклад: Дівчинка прийшла до школи.

Складне речення,складається з двох або кількох простих речень, кожне з яких має свою граматичну основу. Наприклад: Дівчинка прийшла до школи, а хлопчик  пішов додому.

Частини складного речення можуть поєднуватися сполучниками і, та, але, а, щ, як, тому що. Наприклад: Зустрічають мене птахи, і радіють квіти.

Частини складного речення можуть поєднуватися без сполучників. Наприклад: Зустрічають мене птахи, радіють квіти.

Завдання:

Визначити сполучники в складних реченнях:

А літо йде полями і гаями, і вітер віє, і цвіте блакить

Весело щебетали в гаях пташки, кружляли різнобарвні метелики.

Посіяли гайдамаки в Україні жито, та не вони його жали

Посіяли гайдамаки в Україні жито. Не вони його жали.

Лист був написаний німецькою мовою, і він не зрозумів його.

Лист був написаний німецькою мовою, але він не зрозумів його.

Лист був написаний німецькою мовою, тому він не зрозумів його.

Позначити цифрами: 1 — просте речення;

                                     2 — складне речення.

Настав теплий ранок, дихає свіжістю земля.

Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу.

У лісі сльозяться крихітні струмки, розквітає кожна квітка.

За селом починався гай, і вузенька стежка вела через нього.

За багато віків Київ пережив і побачив немало.

З року в рік Київ прикрашається новими будинками, парками, проспектами.

Злетіла пташка високо, а людина ходить тільки по землі.

 
13.04.20 — 22.04.20
(Натиснути)

розвиток мови

Тема 1

Замінити часто повторювані слова.

Півник

Ходить по подвір’ю півник Петько. Гордо носить півник Петько на голові червоний гребінець. Ніс у півника Петь­ка долотом. Під носом у півника Петька червона борідка. Хвіст у півника Петька колесом. На барвистому хвості у півника Петька візерунки. На ногах у півника Петька шпори.

Зайчик

         От лісок. Росте в лісі ялинка. Біжить через лісок зайчик. Дмухнув вітерець. Ялинка зашелестіла. Зайчик злякався. Зай­чик підвівся на лапки і слухає. В лісі знову тихо. Зрадів зайчик і почав гризти травичку. Ой! Знову щось зашелестіло. Затремтів зайчик від страху!

Тема 2

 

Завдання:

Скласти розповідь за малюнками та опорними словами

завдання з розвитку мови (тема 2) для 5 класу КЗО "ДНРЦ №10" ДОР на час карантину 13.03.20 - 03.04.20

Тема 3:

 

 

Завдання:

Скласти оповідання за малюнками та опорними словами

 

зарубіжна література

Тема 1:

Ознайомитися з  біографією Е. Портер.

Біографія Елеонор Портер

Народилася 19 грудня 1868 в м. Літтлтоні, штат Нью-Гемпшир. З дитинства Елеонор захоплювалася музикою, співала в церковному і світському хорах, вчилася в бостонській консерваторії. У 1892 році вийшла заміж за Джона Лимана Портера, переїхала в Массачусетс і почала писати книги. У 90-их рр. на сторінках американських журналів з’являються її перші оповідання, написані під псевдонімом Елеонор Стюарт, а в 1907 році світ побачив її перший роман «Зустрічні течії». В основному, писала книги для дітей. Її найвідомішою книгою стала Полліанна, яка була екранізована кілька разів під тією ж назвою. Померла 21 травня 1920 року від туберкульозу.

 Дати відповіді на запитання:

— Коли народилася письменниця?

— Чим захоплювалася з дитинства?

— Для кого писала книги?

— Яка найвідоміша книга письменниці?

Тема 2

Читати роман Е. Портер «Поліанна»

Дати відповіді на запитання:

  1. Як називається оповідання?
  2. Хто автор оповідання?
  3. Про кого оповідання?
  4. Про що оповідання?

Тема 3.

 

Завдання:

Продовжувати працювати над романом «Поліанна». Читати, відповідати на запитання до змісту романа.

природознавство

Записати в зошиті відповіді на запитання:

  • небо, небесна сфера;
  • рух тіл по небу.

українська література

Тема 1

Завдання: Прочитати оповідання Є. Гуцало «Лось»

Дати відповіді на запитання:

  1. Як називається оповідання?
  2. Хто автор оповідання?
  3. Про кого оповідання?
  4. Про що оповідання?
  5. У яку пору року відбувається подія в оповіданні?
  6. Прочитати опис лося.
  7. Знайти в тексті і прочитати, як лось провалився під воду.
  8. Як хлопці врятували лося?
  9. Хто стріляв у лося?
  10. Як поводились хлопці з дядьком після загибелі лося?

 

Тема 2.

 

Завдання:

Продовжувати працювати над оповіданням «Лось». Читати, відповідати на запитання до змісту оповідання.

фізкультура

ранкова зарядка

УЖМ

ритміка

основи  здоров’я

математика

31.03.20

18.05.20 — 22.05.20.

Тема:  «Підготовка  до  тематичного  опитування».

Натиснути  (тут).

Тема:  «Тематичне  опитування  за  рік».

Натиснути  (тут).