9 клас

виховна робота

Прочитати вірш «Березень» М.Лисич.

Записати в зошит відповіді на запитання:

  1. Як називається вірш?
  2. Хто автор вірша?
  3. Що робив лютий до світанку?
  4. Що зробив мороз у другу ніч?
  5. Чому березень знову сміявся?
  6. Які місяці боролись, наче вороги?
  7. Що жує березень з даху?

Прочитати оповідання «Пора підсніжників»  В.Пархоменко.

Записати в зошит відповіді до запитань:

  1. Як називається оповідання?
  2. Хто автор оповідання?
  3. Про що говориться в оповіданні?
  4. Що збільшується під сонячним промінням?
  5. Як визирнули підсніжники?
  6. Що роблять світло та тепло?
  7. В яких лісах бувають підсніжники?
  8. З лазурного неба, що ллється?

біологія

Вивчити теми:

  1. Тип «Молюски». Клас «Черевоногі молюски».
  2. Тип «Молюски».  Клас «Двостулкові молюски».
  3. Тип «Молюски».  Клас  «Головоногі молюски».

алгебра, геометрія

завдання з алгебри і геометрії для 9 класу

27.04 — 30.04.20

12.05 — 15.05.20

Для  отримання  теми  натиснути  (тут).

географія

тема 1-2

Тема 3: «Зміна кількості населення»

Запитання:

  1. Кількість населення світу?
  2. Чинники, що впливають на кількість населення?
  3. Кількість населення України?
  4. Причини зменшення кількості населення України?

Тема 4: «Статево-віковий склад населення»

Запитання:

  1. Що таке статевий склад населення?
  2. Які демографічні закономірності характерні для людства, чим це зумовлено?
  3. Групи за віковим складом населення?
  4. Що таке старіння населення?

Відповіді на запитання присилайте мені на Viber 0978724922

ссилка на підручник

https://4book.org/uchebniki-ukraina/8-klass/2306-geografiya-8-klas-bojko-2016

Тема 5: » Тривалість життя людей.»

Запитання:

  1. Як розраховують середню очікувану тривалість життя?
  2. Де спостерігаються найвищі показники тривалості життя?
  3. Де спостерігаються найнижчі показники тривалості життя?
  4. Середня тривалість життя в Україні?

Тема 6: » Механічний рух населення.»

Запитання:

  1. Що таке механічний рух або міграція?
  2. Види міграцій за різними ознаками?
  3. Основні види і напрямки міграційних потоків у світі?
  4. Що таке діаспора?
  5. В які країни найбільше емігрує українців?

Відповіді на запитання присилайте мені на Viber 09787


Тема 7:»Етнічний склад населення України».
Запитання:
1. Причини формування багатоетнічності населення України?
— Україна багатонаціональна чи однонаціональна країна?
— яка частка українців?
— корінні народи України?
— предки українців?
2. Регіональні відмінності етнічного складу?
3. Етнічні меншини України?

Тема 8:»Релігійний склад населення світу».
Запитання:
1. Географічна класифікація релігій?
2. Світові релігії?

Відповіді на запитання присилайте мені на Viber 0978724922
ссилка на підручник
https://4book.org/uchebniki-ukraina/8-klass/2306-geografiya-8-klas-bojko-2016

24922

ссилка на підручник

https://4book.org/uchebniki-ukraina/8-klass/2306-geografiya-8-klas-bojko-2016

 

історія України, всесвітня історія, правознавство

Тема  5 — 6

Для  отримання  теми  натиснути  (тут)

Для  отримання  теми  натиснути  (тут)

 

Тема  7 — 8

Для  отримання  теми  натиснути  (тут)

Для  отримання  теми  натиснути  (тут)

 

Тема  9 — 10

 

Для  отримання  теми  натиснути  (тут)

 

Тема  11 — 12

Для  отримання  теми  натиснути (тут)

хімія

Тема 1-2

завдання з хімії для 9-го класу

Тема 3-4

завдання з хімії 9 кл (тема 3-4))

Тема  5 — 6

Тема  7 — 8

Тема  9 — 10

Тема  11 — 12

українська мова

Тема:  «Безособове складне».

Завдання:

  1. опрацювати теоретичний матеріал, стр. 100;
  2. виконати вправу 2 на стр. 101.

українська література

Тема:  «Тарас Шевченко:  «Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки»».

Завдання:  

  1. прочитати поему «Гайдамаки»
  1. написати відповіді на питання:
  • Що ми читали?
  • Як називається поема?
  • Хто автор поеми «Гайдамаки»?
  • Коли була написана поема «Гайдамаки»?
  • Що лежить в основі поеми «Гайдамаки»?
  • Яка тема твору «Гайдамаки»?
  • Які сюжетні лінії має поема Т.Г.Шевченка «Гайдамаки»?
  • Що використав Т.Г.Шевченко для змалювання образів Залізняка й Гонти?
  • Як композиційно складається поема «Гайдамаки»?
  • Яка основна ідея поеми «Гайдамаки»?

 

 

мистецтво

Тема:  «Декоративно-ужиткове мистецтво».

Записати відповідь на питання:

  1. що відноситься до декоративно-ужиткового мистецтва?

Тема: «Петриківський розпис».

Записати відповідь на запитання:

  1. декоративний розпис — що це?
  2. намалювати петриківський розпис.

Тема:  «Вишивка».

Записати відповідь на запитання:

  1. вишивка — що це?
  2. назвати центри народного вишивання України.

Тема:  (натиснути  тут).

Тема:  (04.05.20 — 08.05.20)  натиснути  (тут)

Тема:  (12.05.20 — 15.05.20)  натиснути  (тут)

фізика

Тема 1: "Механічні коливання та хвилі".

завдання з фізики (тема 1 (1)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 1 (2)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 1 (3)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 1 (4)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 1 (5)) для 9 класу

Домашнє завдання:

записати в зошит відповіді на запитання:

  • — який процес у природі називається коливанням?
  • — який рух називається механічним коливанням?
  • — що називається системою тіл?
  • — що називається станом тіла або системи тіл?
  • — назвати види коливань, зв’язаних із часом?
  • — які коливання називаються періодичними коливаннями?

Тема 2: "Поздовжні і поперечні хвилі".

завдання з фізики (тема 1 (5) для 9 класу КЗО "ДНРЦ №10" ДОР на час карантину 13.03.20 - 03.04.20
авдання з фізики (тема 2 (2) для 9 класу КЗО "ДНРЦ №10" ДОР на час карантину 13.03.20 - 03.04.20
завдання з фізики (тема 2 (3)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 2 (3)) для 9 класу
Проиграть видео
завдання з фізики (тема 2 (4)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 2 (4)) для 9 класу
Проиграть видео
завдання з фізики (тема 2 (5)) для 9 класу

Домашнє завдання:

  1. — записати тему в зошит;
  2. — записати відповідь на запитання:

 

  • — Хвилі на морі — це поперечні чи поздовжні хвилі?
  • — Камінь кидають у воду. В місці падіння каменя у воду з’являються хвилі на поверхні води. Який вид утворених від падіння каменя, хвиль?
  • — Під час кашлю із ротової порожнини виривається велика кількість повітряних хвиль. Який вид цих повітряних хвиль?

Тема 3: "Види механічних хвиль - інфразвук, звукові хвилі, ультразвук".

завдання з фізики (тема 3 (1)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (2)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (3)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (4)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (5)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (5)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (7)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (9)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (9)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (11)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (12)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (13)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 3 (14)) для 9 класу

Завдання: 

  1. —  прочитати зміст теми;
  2. — в зошит записати відповіді до запитань
  • 1. —  назвати види механічних хвиль?
  • 2. —  яка частота коливань інфразвуку?
  • 3. —  яка частота коливань звукових хвиль, які чує людина та тварини?
  • 4. —  яка частота коливань ультразвуку?
  • 5. —  під час чого виникають інфразвуки?
  • 6. —  що викликають інфразвуки у людини?
  • 7. —  як впливають інфразвуки на роботу серця людини?
  • 8. —  як впливають інфразвуки на психіку людини?
  • 9. —  для чого використовують ультразвуки?
  • 10. —  хто із живих істот сприймають ультразвуки і користуються ними, як ехолотом?

Тема 4: "Електромагнітні хвилі."

Тема:      Електромагнітні хвилі.  Шкала  електромагнітних  хвиль.  Властивості  електромагнітних  хвиль  різних  діапазонів  частот.  Електромагнітні  хвилі  в  природі  і  техніці.

Мета:    —  ознайомити  із  шкалою  електромагнітних  хвиль,  їх  властивостями;

               —  розвиток  усної  мови,  пам’яті  та  логічного  мислення  учнів;

               —  виховування  уваги,  охайності,  старанності  учнів.

  1. Пояснення нового  матеріалу.

 

Крім  механічних  хвиль,  у  природі  існує  велика  кількість  електромагнітних  хвиль.

      

Електромагнітні  хвилі  відрізняються  по  частотах  і  довжинах.

 

Всі  електромагнітні  хвилі,  по  своїх  частотах  і  довжинах,  поділені  на  діапазони  (групи,  частини),  які  разом  утворюють  шкалу  електромагнітних  хвиль.

завдання з фізики (тема 4 (1)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (3)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (3)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (4)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (5)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (6)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (7)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (8)) для 9 класу
завдання з фізики (тема 4 (8) для 9 класу КЗО "ДНРЦ №10" ДОР на час карантину 13.03.20 - 03.04.20
завдання з фізики (теа 4 (9) для 9 класу КЗО "ДНРЦ №10" ДОР на час карантину 13.03.20 - 03.04.20
завдання з фізики (тема 4 (11) для 9 класу КЗО "ДНРЦ №10" ДОР на час карантину 13.03.20 - 03.04.20

Домашнє  завдання:             

  1. 1. Прочитати тему;
  2. 2. Записати в зошит відповіді на запитання:
  3.     1.  Які хвилі, крім механічних хвиль, існують у природі?
  4.     2.  Що утворюють електромагнітні хвилі по частотах і довжинах?
  5.     3.  Що називається шкалою електромагнітних хвиль?
  6.     4.  Із таблиці: «Шкала електромагнітних хвиль» запишіть назви діапазонів електромагнітних хвиль?
  7.     5.  Із таблиці «Радіохвилі» запишіть назви піддіапазонів радіохвиль?
  8.     6.  Де застосовують радіохвилі?
  9.     7.  На які види поділяються електромагнітні хвилі оптичного діапазону?
  10.     8.  Де застосовують інфрачервоне випромінювання?
  11.     9.  Де застосовують ультрафіолетове випромінювання?
  12.     10. За допомогою чого отримують рентгенівські хвилі?
  13.     11. Де застосовують рентгенівське випромінювання?
  14.     12. Якими частинками випускається гама-випромінювання?
  15.     13. Де застосовують гама-випромінювання?

18.05.20 — 22.05.20.

Тема:  «Підготовка  до  тематичного  опитування  за  рік».

Натиснути  (тут).

Тема:  «Тематичне  опитування  за  рік».

Натиснути  (тут).

УЖМ

Тема 1-2

Тема . Безпека руху велосипедиста

 

Перекласти УЖМ.

Безпека руху велосипедиста.

Велосипед є транспортним засобом пересування, і на нього також поширюються правила дорожнього руху.

Правила користування велосипедом :

  • кататися на велосипеді тільки на закритих для руху машин майданчиках, стадіонах та інших безпечних місцях;
  • їздити на велосипеді по дорогах дозволяється з 14 років;
  • велосипед має бути обладнаним світловідбивачами-спереду білого кольору, з боків-оранжевого, ззаду-червоного.

Велосипедистові забороняється :

  • рухатися по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;
  • рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках;
  • під час руху триматися за інший транспортний засіб;
  • буксирувати велосипед;
  • їздити, не тримаючись за кермо та знімати ноги з педалей;
  • керувати велосипедом із несправним гальмом і звуковим сигналом, а також без освітлення у темну пору та в умовах недостатньої видимості.

Словник жестової мови — https://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/

завдання з УЖМ 9 кл (тема 3-4))

ритміка