Гуртки закладу

Кожна дитина – неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Місія Нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем, батьками.

 Формування в учнів обізнаності й самовираження у сфері культури, як однієї із ключових компетентностей, відбувається в роботі  гуртків: «Умілі руки», «Пізнаємо світ». «Господарочка», «Петриківський розпис». І тому напрям гуртків на естетичне зростання та розширення світогляду є актуальним і сьогодні.

Гурткова робота дає можливість враховувати й розвивати здібності кожного учня. Робота в гуртках  планується таким чином, щоб позаурочні заняття давали можливість розширювати й поглиблювати знання під час роботи з деревиною, фоаміраном (виготовлення картин з квітів), вишивкою.

В ході роботи діти проявляють фантазію, уяву, творчо мислять, що безсумнівно сприяє ефективності праці. Творча праця в гуртках стимулює почуття відповідальності й гордості за свою роботу, вчить поважати працю інших,  допомагає кожному учневі розкрити свій потенціал, стати унікальним, знайти свій стиль, що сприяє професійному самовизначенню та вибору правильних життєвих орієнтирів.

 

Діяльність гуртків різнопланова:

— робота з фоаміраном (виготовлення картин з квітів);

— вишивка(вишивка хрестиком, виготовлення картин, виготовлення новорічних шарів на ялинку, вишивка стрічками, бісером);

— паперова пластика (виготовлення будинків на ялинку, картини з квілінгу, виготовлення витинанок);

— робота з текстилем (виготовлення оберегів,  ляльок-мотанок у народному вбранні);

— робота з електричним випалювачем та деревиною (виготовлення картин);

— виготовлення жіночих прикрас;

— петриківський розпис;

— виготовлення картин з бісеру (ікони);

— вивчаємо історію розвитку української кухні, знайомимось з українськими стравами, з культурою поведінки за столом, складанням серветок, виготовленням українських страв).

 

Важливо, що учні пізнають значимість своєї праці, її користь для оточуючих, а  вчитель надає кожній дитині належну допомогу та підтримку.

Навчання в цих гуртках сприяє виявленню та розвитку інтересів і здібностей; створенню оптимальних умов для комунікативно-творчої діяльності, соціальної адаптації; визначенню сфер можливого використання дитячого творчого потенціалу. Анкетування наших учнів показало, що діти, які найчастіше беруть участь в різноманітних виставках, конкурсах, фестивалях мають певні особливості і нахили:

  • — вони мають нестандартний підхід до вирішення питань;
  • — сміливо висловлюють свої думки;
  • — активні у творчій діяльності;
  • — можуть порівнювати твори мистецтва;
  • — здатні до самостійної імпровізації;
  • — вони наполегливі і відповідальні.
  •  

Особливе місце займають гурток «Пісня в жестовому виконанні» та танцювальний гурток «Щасливе дитинство».