6 клас

виховна робота

Текст-розповідь. Оповідання « Допомога мамі».

1.Батькам обов’язково потрібно допомагати, адже всі ми – члени однієї сім’ї, і кожен з нас повинен вносити свій внесок у її добробут.

  1. А мама — це людина, яка робить для сім’ї більше всіх.

3.Моя мама багато працює, щоб мати можливість купувати мені гарний одяг, їздити влітку на відпочинок і оплачувати секції, в яких я займаюся.

  1. Тому їй потрібна допомога по дому. Звичайно, мама намагається сама готувати для нас їжу, тому що у неї це виходить значно краще, ніж у кого-небудь з нашої родини.

5.Але іноді вона не встигає приготувати вечерю. І тоді до неї на допомогу приходжу я з сестрою.

  1. Я вже вмію готувати : смажену картоплю, макарони по-флотськи і курячий суп. Вони в мене виходять досить стерпно. Мама завжди радіє, якщо вечерю до її приходу вже готовий.

7.Ще після школи ми завжди миємо посуд і намагаємося підтримувати чистоту в будинку: ми підмітаємо і розкладаємо речі по місцях. Мені подобається допомагати мамі, адже вона робить так багато для нас.

8.Моя мама найкраща, я з задоволенням їй допомагаю, тому що мені хочеться зробити її життя легше, щоб у неї залишалося більше часу на нас з сестрою. Коли всі домашні справи зроблені, ми дивимося який-небудь фільм, спілкуємося або граємо разом.

Питання.

1.Як називається оповідання ?

2.Чому потрібно допомагати батькам ?

3.Чому мама працює?

4.Коли радіє мама ?

  1. Що діти робили після школи ?

6.Чому діти допомагали мамі ?

Закінчити речення. Я допомагаю мамі………

 Наприклад : Я допомагаю мамі прибирати.

  1. Я допомагаю мамі……… 2. Я допомагаю мамі………
  2. Я допомагаю мамі……… 4. Я допомагаю мамі………
  3. Я допомагаю мамі……… 6. Я допомагаю мамі……

кросфорд » Школа».

1.Необхідний предмет для учня

2.Предмет, яким користуються біля дошки

3.Вхід у клас

4.Навчальний предмет на парті учня

5.Назва процесу, що відбувається протягом року

6.Найважливіша особа школи

7.Місце, куди учні не люблять ходити

8.Висловлення власних думок однією особою вголос

9.Місце інтер’єру, на якому знаходиться дошка

10.Розмова між вчителем та учнем

11.Навчальний заклад

12.Предмет для вчителя

13.Тривалість кожного заняття у школі

14.Приміщення навчального закладу

15.Сукупність літер, які розташовані в усталеному порядку

16.Постійне місце учня в класі

рисунок - кросворд для виховної роботи для 6-го класу
виховна робота, Савяк В.М. для 5,6-го класу

27.04. — 30.04.20

 

Для  отримання  завдань  з  виховної  роботи,  трудового  навчання  натиснути (тут)

 

04.05.20 — 08.05.20

 

Для  отримання  завдання  отримати  (тут)

 

 

українська мова

  1. Прочитати  параграф №27.
  2. Виконати  вправи: №229,  №230,  №232

 Українська мова,  розвиток  мови

Тема. Для переходу до завдань, треба:  ( натиснути )

21.04 — 24.04.20.  Тема:  (українська  мова)  

всесвітня історія, історія України

Тема  5 — 6   (21.04 — 24.04.20) 

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

Тема  7 — 8    (27.04 — 30.04.20)

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

Тема   9 — 10  (12.05 — 15.05.20)

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

Тема  11 — 12  (18.05 — 22.05.20)

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

географія

Тема 1-2

географія 6 кл, завдання

Тема 3: «Хвилі»

Запитання:

  1. Як утворюються хвилі?
  2. Яку роботу виконують хвилі?
  3. Як виникають цунамі?
  4. Як виникають припливи і відпливи?

Тема 4: «Течії»

Запитання:

  1. Що таке течії, як вони утворюються?
  2. Які бувають течії?

 

 

Тема 7: «Життя в морях та океанах»

Запитання:

  1. Які бувають групи морських мешканців за умовами існування?
  2. Що таке: планктон, нектон, бентос?
  3. Як поширені організми у Світовому океані?

 Тема 8: «Води суходолу. Річки».

Запитання:

  1. Що таке води суходолу?
  2. Що таке річка, її частини?
  3. Чим живляться річки?
  4. Що таке водний режим?

Відповіді на запитання присилайте мені на Viber 0978724922

ссилка на підручник

https://4book.org/uchebniki-ukraina/6-klass/311-zagalna-geografiya-6-klas-bojko

Тема 9: «Льодовики та багаторічна мерзлота»
Запитання:
1. Що таке льодовик?
2. Снігова лінія?
3. Від чого залежить форма льодовиків?
4. Де утворюються покривні льодовики?
5. Що таке айсберги?
6. Що таке багаторічна мерзлота?

Тема 10: «Підземні води»
Запитання:
1. Як вода опиняється під землею?
2. Грунтові та міжпластові води?
3. Що таке печери?
4. Мінеральні та термальні підземні води?

Відповіді на запитання присилайте мені на Viber 0978724922
ссилка на підручник
https://4book.org/uchebniki-ukraina/6-klass/311-zagalna-geografiya-6-klas-bojko

біологія

В підручнику або в інтернеті прочитати теми: 

  • «Грунт — середовище життя різноманітних організмів.»
  • «Різноманітність грунтів і їх охорона.»

фізкультура

ранкова зарядка

українська література

ритміка

слухова робота

УЖМ

Трудове  навчання (27.04.20 — 30.04.20)

Для  отримання  завдання  натиснути  (тут)

 

Трудове  навчання  (12.05.20 — 15.05.20)

Для  отримання  завдання  натиснути (тут)

математика

18.05.20 — 22.05.20.

Тема:  «Підготовка  до  тематичного  опитування».

Натиснути  (тут).

Тема:  » Тематичне  опитування  за  рік».

Натиснути  (тут).