1. Гарнюк Л.Г. Вплив сучасної звукопідсилюючої апаратури на всебічний розвиток глухої дитини. //Науково-методичний альманах “Нива знань”. – Дніпропетровськ, “Промінь”, 1999. – С. 31-32.
2. Гарнюк Л.Г. Використання слухо-мовних приладів. //Дефектологія. – К. – 2001. — № 2. – С. 32.
3. Гарнюк Л.Г. Головне завдання школи-інтернату //Науково-методичний альманах “Нива знань”. – Дніпропетровськ, “Промінь”, 2001. – С. 64-65.
4. Гарнюк Л.Г. Сучасні методи корекційно-компенсаторного навчання дітей з розладами слуху. //Дефектологія. – К. – 2002. № 4. – С. 22-23
5. Гарнюк Л.Г. Використання технічних засобів навчання на уроках із загальноосвітніх предметів у школі глухих. //Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – К., Університет “Україна”, 2003. – С. 140-142.
6. Гарнюк Л.Г. Модернізація системи освіти в сучасній спецшколі для глухих дітей. //Науково-методичний альманах “Нива знань”. – Дніпропетровськ, “Промінь”, 2004. – С. 34-36.
7. Гарнюк Л.Г. Проблема вдосконалення змісту освіти глухих дітей та оцінювання їхніх навчальних досягнень. //Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Науково-методичний збірник: Випуск 5. – К., Науковий світ, 2004. – С. 11-13.
8. Гарнюк Л.Г. Дніпропетровська загальноосвітня спеціальна школа-інтернат для глухих дітей. //Громадсько-діловий журнал “Лідер Придніпров’я”. – Дніпропетровськ, 2004. – С. 65-68.
9. Гарнюк Л.Г. Використання технічних засобів у корекційному навчанні глухих //Дефектологія. – К. – 2005. – № 1. – С. 35-37.