Методичне об’єднання вчителів індивідуальної роботи

Науково-методична проблема, над якою працює методичне об'єднання:

Педагогічні  стратегії  формування  інноваційної  особистості,  всебічний  розвиток  учнів  з  недоліками  слуху  в  процесі  навчання  і  виховання.

Захаревич О.О.

Захаревич Олена Олександрівна 

КГПУ ім. Драгоманова

Вища спеціальна освіта

«Сурдопедагог-дефектолог»

Педагогічний стаж 34 роки.

Спеціаліст вищої категорії

Вчитель індивідуальної роботи

Тема, над якою працює вчитель — «Гуманізація навчання учнів з вадами слуху на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання та формування вимови».

Антибура Юлія Олександрівна

Антибура Юлія Олександрівна

Вчитель — дефектолог слухового
кабінету

Вища спеціальна освіта

Педагогічний стаж 15 років

Кваліфікаційна
категорія — старший
вчитель

Педагогічне
звання — учитель — методист

Тема, над якою працює вчитель — ««Організація корекційно-розвиткової роботи в кабінеті слухо-зоро-вібраційного сприймання з дітьми з порушеннями слуху в спеціальному навчальному закладі».

Сироткіна Людмила Олександрівна

Післядипломна освіта ДОІППО

Вища освіта

«Дефектолог»

Педагогічний стаж — 26 років

Вчитель індивідуальної роботи

Тема, над якою працює вчитель: — «Диференційований підхід в навчанні сприйняття мовлення на слух, мовного розвитку та інших індивідуальних особливостей учнів з недоліками слуху.»

Мамренко Лариса Миколаївна

 

Післядипломна освіта ДОІППО

 

Вища освіта

 

«Дефектолог»

 

Педагогічний стаж — 29 років

 

Вчитель індивідуальної роботи

 

Тема, над якою працює вчитель: «Максимальний розвиток слухового сприймання у дітей з недоліками слуху з метою розширення і укріплення слухової основи сприймання мовлення.»

 

Рижикова  Тетяна  Володимирівна

Вища освіта

«Вчитель — дефектолог»

Педагогічний стаж — 34 роки

Вчитель індивідуальної роботи

Тема,
над якою працює вчитель:

« Розвиток слухо-зорового сприймання та формування вимови у дітей з нейросенсорною глухотою в підготовчому класі».