Науково-методична проблема, над якою працює методичне об'єднання:
Педагогічні стратегії формування інноваційної особистості, всебічний розвиток учнів з недоліками слуху в процесі навчання і виховання.
Захаревич Олена Олександрівна
КГПУ ім. Драгоманова
Вища спеціальна освіта
«Сурдопедагог-дефектолог»
Педагогічний стаж — 34 роки.
Спеціаліст вищої категорії
Вчитель індивідуальної роботи
Тема, над якою працює вчитель — «Гуманізація навчання учнів з вадами слуху на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання та формування вимови».
Антибура Юлія Олександрівна
Вчитель — дефектолог слухового
кабінету
Вища спеціальна освіта
Педагогічний стаж — 15 років
Кваліфікаційна
категорія — старший
вчитель
Педагогічне
звання — учитель — методист
Тема, над якою працює вчитель — ««Організація корекційно-розвиткової роботи в кабінеті слухо-зоро-вібраційного сприймання з дітьми з порушеннями слуху в спеціальному навчальному закладі».
Сироткіна Людмила Олександрівна
Післядипломна освіта ДОІППО
Вища освіта
«Дефектолог»
Педагогічний стаж — 26 років
Вчитель індивідуальної роботи
Тема, над якою працює вчитель: — «Диференційований підхід в навчанні сприйняття мовлення на слух, мовного розвитку та інших індивідуальних особливостей учнів з недоліками слуху.»
Мамренко Лариса Миколаївна
Післядипломна освіта ДОІППО
Вища освіта
«Дефектолог»
Педагогічний стаж — 29 років
Вчитель індивідуальної роботи
Тема, над якою працює вчитель: «Максимальний розвиток слухового сприймання у дітей з недоліками слуху з метою розширення і укріплення слухової основи сприймання мовлення.»
Рижикова Тетяна Володимирівна
Вища освіта
«Вчитель — дефектолог»
Педагогічний стаж — 34 роки
Вчитель індивідуальної роботи
Тема,
над якою працює вчитель:
« Розвиток слухо-зорового сприймання та формування вимови у дітей з нейросенсорною глухотою в підготовчому класі».