запрошення на навчання

Служба корекційно-розвиткової роботи

Заступник директора з корекційно-розвиткової роботи

Антибура Юлія Олександрівна

Антибура  Юлія  Олександрівна

Освіта

  • Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара за спеціальністю       «Дефектологія» та здобула кваліфікацію        вчителя допоміжної школи, дефектолога загальноосвітніх та реабілітаційних закладів;
  • Член Асоціації Практикуючих Логопедів України;
  • Запорізький національний університет за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» та здобула кваліфікацію викладача університетів та інших вищих навчальних закладів;
  • Аспірантура Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара;
  • Нагороджена грамотою МОН України;
  • Член Української асоціації корекційних педагогів;
  • Член Асоціації Практикуючих Логопедів України

Педагогічний стаж

         11 років;

старший викладач (за сумісництвом) кафедри педагогіки і спеціальної освіти Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара  Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара

Посада

заступник директора з корекційно-розвиткової роботи

Кваліфікаційна категорія

«вчитель вищої категорії»

Педагогічне звання

«старший вчитель»

Контакти

е-mail: AntyburaYuliіa@gmail.com

Тел.: +38(050) 482 97 99 (viber, whatsApp)

Осередком роботи з розвитку залишку слуху, формування вимови, спеціально організованого корекційного навчання є кабінет слухо-зоро-вібраційного сприймання.

осередком роботи з розвитку залишку слуху є кабінет слухо-зоро-вібраційного сприймання

Кабінет слухо-зоро-вібраційного сприймання

кабінет слухо-зоро-вібраційного сприймання

З моменту вступу дитини в заклад проводиться обстеження та складається індивідуальний план корекційно-розвиткових занять з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови: робота над розвитком мовленнєвого дихання, голосу; постановкою звуків основного концентру.

Формування вимови здійснюється на полісенсорній основі, тобто із залученням та використанням тактильно-вібраційних відчуттів і спеціальних прийомів виправлення (корекції) вимови.

формування вимови на полісенсорній основі

Індивідуально у кожного вихованця досліджується, перевіряється, вивчається слухова функція, оцінюється її стан та можливості, прослідковується динаміка її розвитку протягом усіх років навчання.

Складається індивідуальний план з урахуванням можливостей дитини: вивчається її анамнез, причини втрати слуху, визначається рівень психологічного розвитку (когнітивної, емоційно-вольової, ціннісно-мотиваційної і поведінкової сфер), загальний медичний стан.

Відслідковується динаміка формування звуковимови на протязі усіх років навчання. При потребі корегується індивідуальний план, що забезпечує безперервність створення оптимальних умов, які впливають на якість вимови.

Методики та заходи для покращення мовленнєвого розвитку, накопичування словникового запасу, формування мови, розвитку логічного та конкретного мислення сприяють якісному засвоєнню програмного матеріалу.

заняття з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання

Такий комплексний підхід в майбутньому створює умови для учня з нейросенсорною глухотою відчувати себе адаптивно та інтегруватися у суспільство.

учні з нейросенсорною глухотою відчувають себе адаптивно

Згідно аудіометричному обстеженню та іншим обстеженням дітям індивідуально підібрані найпотужні слухові апарати з виготовленням індивідуальних вкладків, які зроблено з анатомічних зліпків зовнішнього вуха дитини. По показникам діти протезуються біноурально чи моноурально (на одне чи на два вуха).

Матеріально-технічна база центру

Матеріально-технічній базі у закладі приділяється багато уваги.

Відповідно до програми Нової української школи ми своєчасно придбали все необхідне обладнання та меблі. Придбано сучасну техніку та основні засоби: комп’ютери, ноутбуки; інтерактивні та мультимедійні дошки з проекторами; комплекти одномісних парт зі стільцями.

Також придбано звукопідсилювальну апаратуру колективного та індивідуального використання, найпотужні індивідуальні слухові апарати.

матеріально-технічна база центру

Навчально–реабілітаційний центр оснащений найпотужнішою сучасною сурдологічною апаратурою (виробник Данія), яка розрахована на важку втрату слуху у дитини до 120дБ.

найпотужніша сучасна сурдологічна апаратура, виробник Данія

Співпраця з американськими колегами

Протягом останніх 4 років співпрацюємо з американськими колегами Міжнародної організації охорони здоров’я слуху в Україні:

Джоном Сімсом – аудіологічним техніком Ear Mold всіх патологій вуха та Полом Гравером – клінічним аудіологом, що володіє ліцензіями в зарубіжних країнах. В заклад інвестовано більше 65 найпотужніших слухових апаратів вартістю 1 млн 300 тис. грн – Hansаton flow, Starkey K2000 DM, які розраховані на важку втрату слуху до 120 дБ.

співпраця з американськими колегами